Sıkça Sorulan Sorular

NASIL SİPARİŞ VEREBİLİRİM?

  1. Katia.com.tr’de istediğiniz ürünü satın almak için büyüteç ikonuna tıklayıp çıkan arama çubuğunda anahtar kelimelerle arama yapabilir veya ana kategoriden alt kategorilere doğru ilerleyerek satın almak istediğiniz ürünleri seçebilirsiniz.
  2. Satın almak istediğiniz ürünün bulunduğu ürün sayfasındaki “Sepete Ekleyin” butonuna basarak ürünü alışveriş sepetinize ekleyin.
  3. Almak istediğiniz bütün ürünler sepetinize eklendikten sonra sağ üst köşedeki “Sepetim” alış veriş torbası ikonuna tıkladığınızda “Sepetim” sayfasına yönlendirileceksiniz.
  4. Burada almak istediğiniz ürün sayısını arttırıp azaltabilir; dilerseniz “Alışverişe Devam Edin” seçeneğiyle ürün seçmeye devam edebilirsiniz. Ayrıca bu sayfada siparişinizle ilgili özellikle belirtmek istediğiniz bir şey varsa mesaj olarak belirtebilir ve tahmini kargo ücretini öğrenmek için teslimat yerini girebilirsiniz. 
  5. Satın alma adımına ilerlemek için “Alışverişi Tamamlayın!” butonuna tıklayın.
  6. Üye girişi yapmadıysanız; daha önceden oluşturulan bir üyeliğiniz varsa, kayıtlı e-posta adresi ve şifre bilgilerinizi girin. Eğer üye değilseniz, Katia.com.tr’nin bütün avantajlarından yararlanmak için yeni hesap oluşturun.
  7. Satın alma aşamasını tamamlamak için ürünlerinizi ve faturanızı teslim almak istediğiniz adres bilgilerini girin, ardından "Ödeme Bilgilerine Devam Edin" butonuna tıklayın.
  8. Açılan ödeme sayfasında Kredi Kartı veya Havale seçeneklerinden birini seçin. Kredi Kartı seçeneğini seçtiyseniz kart bilgilerinizi; Havale seçeneğini seçtiyseniz havale yapacağınız banka seçeneklerinden birini seçin.
  9. Sipariş Onay sayfasında ödeme, kargo ve adres bilgilerinizi kontrol edin.
  10. “Siparişi Tamamla” butonuna tıkladığınızda siparişiniz oluşturulacak ve ürünleriniz en kısa zamanda hazırlanıp size teslim edilmek üzere kargoya verilecektir.

ŞİFREMİ UNUTTUM NE YAPMAM GEREKİYOR?

Sayfanın sağ üst köşesindeki kişi ikonuna tıklayarak hesabım bölümünden bilgilerinize ulaşabilirsiniz. Buradan “Giriş Yapın” kısmına geldiğinizde “Giriş Yapın” butonu altındaki “Şifrenizi mi Unuttunuz?” linkine tıklayarak yeni şifrenizin gönderileceği e-posta adresini girebilirsiniz. E-posta adresinize gelen şifre sıfırlama linkini tıklayarak yeni şifresini oluşturabilirsiniz. 

SİPARİŞ VERİRKEN NELERE DİKKAT ETMELİYİM?

Üye olurken ad, soyad ve e-posta bilgilerini doğru girdiğinizden emin olun. Siparişiniz sonrasında ortaya çıkacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizden yararlanarak sizinle iletişime geçecektir.
Siparişiniz, belirtmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir problem yaşanmaması için, adresinizi tüm ayrıntılarıyla yazmanız gerekmektedir.


SİPARİŞİMİ VERDİM, ŞİMDİ NE OLACAK?

Siparişiniz sorunsuz bir şekilde bize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken kullandığınız e-posta adresinize siparişinizin detayını belirten bir mail göndereceğiz.

Müşteri temsilcilerimiz siparişinizi en kısa sürede size ulaştırmak üzere ürünlerinizi hazırlayacak ve kargoya verecektir. Siparişiniz elimize ulaştıktan sonra gönderimi ortalama 1-4 iş günü içerisinde sağlanacaktır (kargo şirketine göre bu süre değişiklik gösterebilir).

Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde tarafımızdan size tekrar bir mail yollanacak ve kargo hakkında bilgilendirilmeniz sağlanacaktır. Havale/EFT ödeme seçeneği ile verilen siparişlerde, yapacağınız ödemenin hesaplarımıza yansıdığı tarihte siparişiniz geçerli olacaktır. Bu süreç içerisinde ödemesi yapılmayan siparişlerde bulunan ürünlerin stoklarının tükenmesinden Katia&Bony sorumlu değildir. Kredi kartı ile verilen siparişler hemen işleme alınmaktadır.

SİPARİŞİMİ NASIL İPTAL EDEBİLİRİM?

Katia.com.tr’den yapılan siparişler kargoya teslim edilmeden önce müşteri tarafından iptal edilebilir. İptal isteklerinizi info@katia.com.tr e-posta adresine bildirebilirsiniz.

Teslimattan sonra yapılacak işlemler iade sınıfında değerlendirilmektedir.

SİPARİŞİMDE DEĞİŞİKLİK YAPABİLİR MİYİM?

Siparişiniz onayladıktan sonra sipariş içeriğinde değişiklik yapılamamaktadır.

Adres değişikliği talepleriniz için;

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz sipariş tarafınıza henüz gönderilmemiş ise değişiklik isteğinizi “Bize Ulaşın” bölümünden mesaj atarak ya da (0212) 282 16 91 numaralı telefonu tuşlayarak bizlere ulaştırabilirsiniz.

Eğer siparişiniz tarafınıza teslim edilmek üzere kargo firmasına verilmiş ise "İptal, İade ve Değişim Talebi" konulu yardım bölümümüze bakabilirsiniz.